onsdag 1 december 2010

onsdag

Skriver faktiskt mitt inlägg idag. Vet inte om jag kommer komma ihåg det sen.

Jaa min morgon var som vanligt. Upp, klä på mig, äta frukost (nu är mina mackor slut, vafan ska jag ta mig till imon?!), gå upp till Huset, följa T till skolen, gå hem igen, lade mig o läste och sen somnade jag.
Vaknade av mig själv vid tjugo över elva, startade upp datorn och satte mig o lirade lite ^^ Fastnade där ett bra tag, slet mig inte förrän fem i två (nörd jag vet ^^). Då gick jag upp, fixade med kläder, putsade silver (händerna ser ut som skit). Sen direkt ner och nu fixar min bror med att transfera min älskade hunter Blazy från the Venture CO till Kilrogg. Jag kommer nog bli nöjd i slutändan. Hoppas jag ^^. Men hon kommer inte att heta Blazy mera, utan Bealiciouz som min blogg. Ååå vet inte om jag kommer ångra mig eller inte... jobbigt läge nu asså!
Aja, ikväll blir ingen 18+träff för mig, så J och S ska faktiskt komma hit (: Det ska bli trevligt!

Får se som sagt om jag skriver mer senare (:

Förresten som typ alla måååste veta så är det första december idag och därför har jag öppnat min chokladkalender! Här kommer 2 bilder från det ;)
 
Min choklad kalender
<-

Min första choklad bit ->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar