söndag 19 december 2010

sunday

Okej jag har inte vart världssmart idag asså, men fan ibland måste man få njuta lite!
Imorse smsa jag endel med S.A som ville att jag skulle träna med henne. Mådde (mår) ju inte helt hundra så jag tvekade. Halv ett skrev hon dock typ att snälla kunde jag inte bara följa med ner och prova? Funka det inte så kunde jag åka hem. Så jag klev upp, käkade lite frukost (hehe lunch) och åkte ner till Sandvika. Väl på gymmet hade jag fan ingen ork så jag ställde mig på löpbandet och gick i en timma. Det var riktigt skönt faktiskt! Okej, efterråt var det jätteläskigt för allting typ snurrade o kändes jätteskumt. Liksom, golvet gick ju inte emot mig längre haha ^^
Efter träning solade jag i 12 minuter och S.A solade i 15. Det var väldigt skönt och nu har jag alltså uppehåll för detta tills nästa år! Låter fan helt sjukt... men nu var sista helgen i Norge år 2010! What the fuck liksom?!
När jag kom hem käkade jag havregrynsgröt o 2 mackor. Det var gottit. Blev även lite saft o dricka o bara chilla gärnet. Har inte gjort jättemycket sedan dess faktiskt. Lyssnat musik och suttit vid datorn typ. Visst, jag har läst lite ur "Haunted" by P.C and Kristin Cast. Sjukt bra är den serien!
Klockan är inte särskilt mycket, men jag tror nog att jag går o lägger mig snart. Eller i vart fall sätter igång TV4a o söndagsfilmen Day after tomorrow.

(Att installera sig på en sån datingsite på internet är nog det skojjigaste jag gjort på länge ^^ hihi)

Natta eller nåt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar