onsdag 15 december 2010

underbar onsdag igeen

Heelt okej dag idag asså! Jag är i alla fall nöjd!
 18+ träffen var det bästa såklart som skedde! Att få träffa M och S och såklart resten av folket! Jag, M o S var Nissorna! Gölliga var vi med våra små luvor! Vi åt massa gottit, lussebullar o drack julmust <3 nam nam nam! Lekte lite lekar gjorde vi också. Var skojjigt!

Innan dess, så har jag fixat o donat i huset. Fått struket alla skjortor som jag skulle, fixade mat - även om den failade pga att de glömt köpa ägg, och körde in till Oslo för första gången! Läskigt som fan!
Just det! Höll ju på att krocka förut! Fan va sjukt halt det är ute på vägarna asså! Jag svängde, men bilen körde rakt framåt! Min första tanke (det gick typ i slow-motion) var: "Såhär fick jag inte sladdat på Stora Holm". Okej, det var inte den bästa tanken att tänka, men jag lyckades ta mig samman och inprincip Stanna bilen för att sedan fortsätta att svänga o köra vidare. Och jag körde inte fort, för det gör man inte när det är halt o man är mitt i en rondell... och läskigaste av allt var väl för att bilen framför mig hade gjort nästan exakt samma sladd. Kanske var därför jag lyckades ta mig samman så fort, för jag hade sett bilen framför göra det? Fast den klarade sig vidare så mycket bättre än jag.

Aja, vet inte vad jag ska säga mer faktiskt, så jag rundar av här o går o lägger mig!
Natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar