lördag 11 december 2010

återkommen

Jaa nu har jag kommit åter igen! Tar en kort sammanfattning!

I onsdags var det chilla som stod på schemat för 18+ träffen! Vi lekte även lite lekar.
Torsdagen skedde inte allt för mycket. Skulle ha träffat T.A, men han dök inte upp. Så tog det bara lugnt.
Fredagen så krockade en buss o en bil utanför skolen. Det var antagligen orsaken att min buss som jag skulle åka vid tio över nio inte dök upp. Det gjorde inte den andre heller. Så när klockan var tio skyndade jag mig till tåget och tog det istället. Skulle nämligen träna på Actic samman med S.A! Så det gjorde vi och guuu' så skönt det var! Sen så var det att jobba lite, fixa lite hemma hos mig och sen se Jul på Månetoppen samman med T. Sen så kom E.M, E.S och S.P hem till mig och vi drack lite vin! Ett tag efter kom M och det var vi fem som drack och mös! Jätte härligt!
Sen dock började kvällen spåra så fort vi for in till byen. Tänker inte ens kommentera kvällen.
Idag, lördag, så var jag på T's bursdag. Han likte min gave mest av alle och det var så fint av honom! För han fick saker som han hade önskat sig mer av andra. Sen tillbaka till leigliheten och umgås med S och M. De sover nog här inatt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar