fredag 17 december 2010

blääää

Idag säger jag bara BLÄ!
För vet ni vad?! S.P har lämnat mig! Hon fick sitt jullov nu den lilla morrhoppan! MORR! Är jag avundsjuk? Hell yes!
Men jag får helt enkelt tänka positivt! På vad? Jävligt bra fråga...
Min nyårsklänning kanske?

Eller på mitt nya läppglans?

There's always two sides of a story
 Eller så får jag bara kosa mig med film? Kan jag ifs göra. Hoppas på att få besök imornkväll. Men men, vi får se.
En vecka kvar till julafton dådå! Imon var det en vecka tills jag far hem! Alltså, 6 dagar kvar nu! Och på tisdag kommer pappie med Familjens julegave.
Saknar min egen familj så sjuukt mycket!
Well well, we'll see!

Vet inte vad jag ska skriva mer. Sker det nåt så ska Ni få veta. Annars, kos dere! Och en sista kommentar till S.P: "Jag är sjukt avundsjuk på dig!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar