tisdag 21 december 2010

en bra dag!

Att skriva in mig på firstdate.com är nog det roligaste jag någonsin har gjort! HAHAHA hur skönt folk som helst från skandinavien som skriver hela tiden! Vissa är bättre än andra o man ser hur vackert folk det verkligen finns här i världen! Trots att man är så insnöad på att man aldrig finner det där lilla extra!

Men ska väl säga lite mer om dagen kanske och inte bara prisa firstdate.com (alla singlar borde fan signa upp där! det skadar inte att satsa lite ;P )
Imorse var det molnigt o kunde då inte skåda månförmörkelsen som skulle ske vid 08.40! Sög som fan då! Sen har jag lekt massor med T under dagen. Jag måste verkligen få bättre kondition så som jag jagar runt honom i huset! Gick ner till mig o duschade innan jag for in till Byen för o träffa far min! Mycket koselig o träffa honom igen! Saknar min familj så äckligt mycket <3 Vi åt lunch på ett jätte mysigt ställe (eller jag åt och han drack capuccino). Dock var servisen och maten inte det bästa tyvärr, så stället får inte den bästa kritiken av mig. Dock var det massor med folk så det är ett omtyckt ställe :)
Åkte sen hem igen och umgicks med T, J och L. Sen när K och A kom hjem fra jobb så drog jag ner till mig en stund innan jag gick upp igen för att spise julemiddag. Det var riktigt koselig och gott!
Sen då så öppnade alla sina paket (jag får mitt imon eller på torsdag, för det manglades något). Jag tror aldrig att jag har blivit så lyckligt generad som jag blev då! Jag hade värsta ångesten för jag trodde inte att K och J skulle gilla sina presanger. Men de sa "Tusen tusen takk!" och lät verkligen riktigt glada! Åååh jag var så glad då och det var en sååån fantastisk känsla!
Mamma du är den bästa på att hitta bra gaver!
Nu är jag då nere hos mig igen och börjar vid halv nio imorgon bitti igen. Har varit inne på min nya favoritsida (hihi) och ska väl sova snart tror jag.

Sen är fan den stora frågan vad som sker på nyår. Allt kan fan ta sig känns de som just nu. Blir så less på allting bara!

Aja, ha de fint alla!
Till M hälsar jag: MUKLAN skall hemsöka dig i dina drömmar! (gav bort honom till dig! Mohahaha)

Alla andra: NATTA!

1 kommentar: