söndag 5 december 2010

Svensk lördag

Okej, så nu skriver jag mitt inlägg för lördagen. Skriver söndagens senare när jag är hemma i Oslo igen.

Jag och S vaknade sådär vid tiotiden. Gick upp och åt frukost och tog det lugnt. Sen åkte vi in till Kungsbacka vid halv tolv. Där inne var vi i 4-5 timmar. Fick handlat 2 julklappar, en skitsnygg skinnjacka (bild dyker kanske upp senare) och sen gick mitt kort varmt för jag betalade S's saker också. Hon hittade massa fina saker!
Träffade även C.W en stund. Saknat henne en hel del asså! Så det var lite kul.

Vi drog hemmåt och var hemma en liten stund innan vi åkte till Happy Wok vid Vallda trekant och köpte oss thaimat! Phad Thai är fan det godaste som finns!
Åkte hem igen, åt av thaien och sen skyndade vi oss att göra oss iordning. Mot slutet stressade vi gärnet, men missade ändå bussen, så vi fick skjuts till festen. Började väl supa vid kanske 19.00 och jag var helt borta inte långt efter. Vi spelade ölspel o massa annat o jag har konstaterat att jag måååste lägga av med spriten, för det är fan inte bra för mig dedär asså.
A fixade i alla fall hem mig när det gick åt helvete för mig. Var helt jävla borta o dekorerade tydligen trappan! Pinsamt! Men men, sånt är livet och jag kom hem tillslut i alla fall.

Jag glömde typ allt på festen! Mobil, S.P och mina andra småsaker som legg o kontokortet. Illa! Men fick tillbaka det i morse i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar