lördag 18 december 2010

få ord

Vet inte direkt vad jag ska skriva, men eftersom jag på order av S.P må fortsätta skriva (hehehe) så ska jag väl göra det.
Har inte gjort ett skit denna lördagen och det har varit helt otroligt skönt! Mår väl inte heller tiptop så det är ännu bättre. Har i och för sig kollat avsnitt 3-12 på True Blood's trejde säsong. Fjärde har inte premiär förrän sommaren 2011, vilket suger lite.
Har även gjort mycket för mig själv idag. Ansiktsmask, fot"mask", fixat naglarna och kurerat mig så som jag har kunnat. S.G skulle ha dykt upp om typ femton minuter, men jag tror inte att han gör det. Stackarn mådde inte jätte bra. Så får sova ensam, vilket suger stenhårt. Men men, jag hoppas att jag mår bättre imorgon för då får jag träna sammanmed S.A! Och träna är något som jag verkligen uppskattar och älskar!

Ett citat från ett av True Blood avsnitten: "I know the truth about life. It is the hell that no one gets out of alive." Och det är ju faktiskt sant. Det enda vi verkligen är säkra med angående livet är ju att vi alla ska dö. Det är det som vi vet med säkerhet. Det som gör det läskigt är väl då att vi varken vet när, var eller hur! Kanske är det ovetenskapen då som är själva "helvetet". Aja, jag vet inte... bara spekulationer.

Själv vet jag inte vad jag vill med livet längre. Eller jo... vet ju vad jag Vill, men inte hur jag får det till... för mig är det en hemsk plåga.
Aja, nu hostar jag snart sönder min hals så ska fixa nåt o dricka och om inte S.G dyker upp så ska jag nog sova tidigt eller nåt. Well well! Nighty nighty! Bara 5 dagar till jag tar båten Stena Saga mot Sverige och jul! Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar