tisdag 28 december 2010

nyår spikat

Som titeln angivit så spikade jag nyår för ett tag sedan. Blir tyvärr varken att spendera det i Norge eller att bojkotta den som jag nästan önskat. Har nu alltså en plan och jag läääängtar tills jag får hoppa in i min nyårs outfit! (Alltså inte till själva nyår utan bara till outfiten!)
Sen längtar jag ihjäl mig tills allt kan få gå tillbaka till det Normala o jag är tillbaka i min lägenhet i Norge! Jag önskar nästan jag fick bo där permanent samman med mina föräldrar. Nog dem, min bror o min katt som är det enda jag verkligen saknar från Sverige. Borde ju sakna mina Sverige-vänner också, men förfan det enda Ni gör är att göra mig Ledsen, Arg eller Besviken! Ni ställer varken upp för mig då jag är hemma och klagar sen bara på mig? Liksom vad är det jag gör för fel som får Er att behandla mig såhär?

Och på torsdag så får jag fixa mitt hår! Så som jag har längtat! Och även bokat hemresan den 2 Januari. Ska bli så skönt att få träffa mina älskade Norgevänner igen <3 Gamla som nya! Hihihi!

Aja mycket mer än att ha kört lillebror idag har väl inte skett. Förutom ovanstående spikning av Nyår. Imorgon är en ny dag o vi får se vad som sker!

Natta!

1 kommentar: