lördag 1 januari 2011

2011

Gott nytt år alla!
Tänkte säga några stora saker som skedde 2010! Saker som har varit av STOR betydelse för mig!

Morgonen den 6 februari. Sista gången som R sov hos mig. Jag älskar honom fortfarande, men jag måste lära mig att vara glad åt hans lycka samman med sin tjej.

I mars åkte vi till Thailand! Där träffade jag så många underbara människor! Memories for life!

25 Maj var vår bal och jag var såå lycklig den dagen!

4 Juni är den största dagen i mitt liv och jag var ändå besviken på min avsaknad av känslor. Var även första gången då jag kysste M.

11 Juni kan bara beskrivas som C <3

30 augusti. Största beslutet jag någonsin tagit! Att flytta till Norge! Det bästa beslut jag någonsin gjort! Helt underbart!

Och resten! Älskar min familj! De har betytt så mycket! Folket jag mött på 18+ träffarna har varit fantastiskt! Mitt nya umgänge i Norge, S och M. I owe you so much!

Nu önskar jag Er alla ett härligt 2011! Vi 91or fyller alla 20 i år! Hur fantastiskt som helst! Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar