tisdag 4 januari 2011

i want you!

Okej så jag är såå jääääävla såld!!! Snyggaste finaste kille jag någonsin sett och han är gay! Självklart! My luck! Sen klart, hade aldrig haft en chans på honom även om han var straight. Kanske verkligen inte om han var det... alla hade velat ha honom! Men han är fan sexigast i smink! Det är SJUKT weird! Men han är såååå snygg! Och SJUNGA kan han ju fan också!
Så om nån inte vet vem jag pratar om? Jaah Adam Lambert är det såklart! Oh my deeeear lord! Faaan va jag vill ha honom! RAWR!(det är tillåtet att drömma!)

Och mer idag! Har gymmat samman med S.A och sen gått på Sandvika Storsentra med S.P! Mysigt! Åt mat med familjen också, så de var trevligt! Och fick BÄRA en låååångsam T hem från SFO. Jag var trött kan jag bara säga! Ikväll blir kos med bok, musik o datorn :)

Köss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar