tisdag 11 januari 2011

tisdag

Har varit lite sentimental och sett på High School Musical 1 och 2 idag! Asså dom äääär så söta! Hahaha! Kan bara inte tro att Zac Efron är född 1987?! Liiiite weird!
Har även inte fått Awakened idag, så nu mååååste den komma imon! Annars får jag fan panik! 2-3 vardagar sa dom och jag tycker att det hade gått det idag! Aja, vi får se!
Har tränat med S.A idag. Det var skönt. Trots att det blev lite stress på slutet, vilket inte är så bra.

Även bara tagit det lugnt och får bli o sova tidigt.

BTW! Nån som kan HTC mobil telefoner och vill säga vilken som är mest värd o skaffa av: HTC Legend, HTC Gratia och HTC Wildfire? För någon HTC telefon ska det allt bli!!

Plus, att M, S.P, E och jag har stora drömmar! Fan vad jag VILL att våra drömmar går i uppfyllelse! Jag är värd att skjuta upp min framtid om jag får som vi vill!

Nu blir det sängen ! Natta!

1 kommentar:

  1. Jag har en HTC Wildfire och är kanonnöjd! Gratia är en vidareutveckling av WF men lite dyrare liksom Legend.Jag hade satsat på Gratia´n då den är en helt ny telefon och dessutom väldigt snygg!

    Lycka till :)

    SvaraRadera