måndag 3 januari 2011

home sweet home!

Hemma i Norge igen då! Kom hem hit igår, men då var jag alldeles för seg (och upptagen) för att orka starta upp datorn. Bussen avgick då från älskade Götet vid tolv och tio i fyra var vi framme i Oslo. Gick då till tåget och köpte nytt busskort, åkte hem och packade snabbt upp väskorna. När klockan var halv sex bestämde jag mig för o dra hem till S.G, så det gjorde jag. Men stannade inte så länge där, åkte hem igen vid tio tiden och var hemma runt elva. Så var riktigt skönt att kosa sig i sängen! Men det tog dock sin lilla tid, för jag läste ut boken Mamma, Pappa, Barn av Carin Gerhardsen. Sjuuuukt speciell bok! Gick inte att lägga ifrån sig! Om nån vill läsa en bra kriminalbok så ska man fan ta o läsa den!!
Sov under natten så skönt att jag inte kan komma på när jag sov lika skönt!
Och idag började jag då jobba igen så de var skönt! Fick lite sovmorgon till tio så de var gottit! Lekte med T hela dagen. Även strykt skjortor o fixat endel ren tvätt! Kom nu dock på att jag glömde endel ren tvätt nere i tvättstugan... fan! Aja inte mycket att göra åt!
Så ikväll erbjuder sängen sömn. Mer än de tror jag inte sker! Får se när allt går tillbaka i sina gamla banor. Träna imon! Ska bli skönt!
Nattta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar