onsdag 12 januari 2011

en uuunderbar onsdag!

Som titeln sa så har denna onsdagen varit helt underbar!
S.G sov hos mig till idag så det var trevligt! Slapp dock följa honom till tåget (klockan var halv sju... små svenskor som jag ska sova då!)!! Så jag gick o lade mig istället. Följde sen T till skolen och sen tog jag mig hem och stupade i säng igen. Men sen var det dags att gå upp för att åka ner till gymmet. Skulle träffa min nya PT och få ett schema som jag ska köra på. JÄVLAR vad skönt det var och jag är totalt helnöjd med uppsättningen! Jag kommer förhoppningsvis bli lite fastare till sommarn och kanske komma i detdär linnet som jag och S.A har som mål att komma i! Men only time can tell!
När jag väl skulle gå från gymmet kom en instruktör och nästan grabbade tag i mig för hon tyckte jag skulle vara med på hennes pass! Eftersom jag egentligen tänkt gå på det passet och nu ändå var där o uppvärmd o allt så klart att jag gjorde det! Men FYFAAAAN vad jobbigt det var! (Klockan är tio i elva på kvällen, passet började vid elva och slutade typ kvart i tolv) och jag kan FORTFARANDE inte lyfta ordentligt på armarna! Är helt totalt slutkörd. Vilket är extremt positivt! Lär sova gott inatt!

Sen tog jag bussen till Kiwi och handlade åt familjen. Sen hem till dem och lade in allt, städade och fixade med tvätt och sen ner till mig och åt en sen lunch. Sen upp till huset igen för att börja med middagen. K fick hämta T från SFO för jag var fullt upptagen med maten. Den blev färdig och tydligen gick det att äta. Någon som blir chockerad när jag säger att det var fisk?
Passa lite på T, fick honom att läsa sin bok (och på tal om bok så har jag ÄNTLIGEN fått min Awakened!)
Sen skulle T på bursdag, men innan det körte jag J till hockeyn, lämnade T på bursdagaskalaset, upp till Huset vänta typ 10 min och sen åka och hämta J igen. Köra som en galning hem för att räcka med tåget in mot Oslo eftersom det var årets första 18+ träff!
Vi byggde byggningar o det var väldigt morsomt! Uppskattat! Även att jag fick en bulle var riktigt uppskattat! Nam nam nam! Den får tränas bort imon!

Nu kallar sängen på mig så jag ska inte låta den vänta längre!
Natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar