torsdag 6 januari 2011

sämst

Jag är sämst jag vet på att uppdatera! Ska egentligen sova nu, men skriver mega jätte fort!
Dagarna går i ett och jag saknar mina norska vänner mega mycket! Men imon blir det nog kos med S.P och E! Och jag har fått träffa S.P och S.A i alla fall!
Idag akte jag och T massor! J var med på slutet. Det var kallt och blött men det var ändå jätte morsomt! Lite läskigt tycker jag faktiskt att det är när det går såååå fort! Hahaha
Och har fått nosning på Awakened, den nyaste utgåvan i serien House of Night! Så har beställt den på internet och hoppas av hela mitt hjärta att jag har den i min hand på onsdag! Åh vilken lycka det skulle vara! Men det är bok nummer 8 och det ska tydligen komma 12 böcker! Så jag är inte riktigt färdig än :) Köpte även the Fledlings handbook idag. Dyr som satan var den o ångrar sönder att jag inte köpte den också på nätet! Hade blivit ca 150kr billigare! Men men, gjort är gjort och jag är ändå nöjd över själva köpet!
Nu är det natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar