torsdag 27 januari 2011

otroligt!

Vet inte vafan som har tagit åt mig, men efter att jag druckit 2 koppar kaffe, i princip SPRUNGIT till skolen till T för o få höra att han ska med D hjem så fick jag värsta speedet! Gjorde 30mins arbete på 10 min! Sen har jag städat HELA lägenheten (dammsugit, dammat, skurat, tvättat fönster+speglar o lekt med klorin *hehe*). Nu ska jag upp till Huset påbörja middag åt Gutterna, åka o hämta T från D se till så alla spiser, köra T till träning. Vänta lite, sen köra J till träning, hämta T och se till så han kommer i badet. Sen ska jag få T på pyjamasen, ner till mig o diska o kanske invänta sällskap.
 fan jag är helt snurrig i huvudet, är det farligt o andas in klorin?
Vi ses om vi hörs sen!

Speedet sitter i!

1 kommentar:

  1. hahaah, nu får du klorinsmeknamnet och inte jag ;)

    SvaraRadera