tisdag 1 februari 2011

men what?!

Vad fan är det för jävla problem med vårt motpartssläkte med slang mellan benen? Hm? Någon som kan skriva en fucking manual eller något hurfan de fungerar?

Jag menar...?
Vad är det som gör att jag bara möter killar som bara vill utnyttja mig för sex? När tjejer som säger "Jag vill aldrig ha ett förhållande, det är så mycket roligare att vara singel" helt plötsligt har funnit världens finaste kille som vill göra allt för dem och då tänker "Kommer jag klara att vara seriös med honom?".... jag menar vafan! Jag är ju redo för hela kittet inom en framtid. Jag vill ha en framtid! Jag tänker inte vara för på med killar, men dom är ju bara helt fucking unbelieveable! Så som de håller på o vill ses o försöker få mig o gilla dem, "att släppa till"... jag PALLAR inte mer!!!!
Bara för man tror man har hittat någon, som sen visar sig vara skit.... man hamnar hos någon annan, som man vet det bara är en sak i skallen. När en annan dyker upp som man inte vet, ja då plötsligt vill fan ALLA ha en! Vad är grejen?

Fan de suger att man inte är lesbisk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar