fredag 18 februari 2011

Mio min Mio

Ja dagens jobb idag bestod av att baka kladdkaka (för 3 gången på en vecka) till Gutterna, se slutet på Mio min Mio och ha lite småtävling hem med Trygve. Bra start på helgen :)


Men det jag tänkte snacka om idag är faktiskt filmen Mio min Mio :)


Jävligt coolt att Astrid Lindgrens älskade bok Mio min Mio, blev film av amerikaner.
Jum-Jum spelas ju av Christian Bale (när han var 13år). Man tänker ju på honom som Batman.
Och onde Kato spelas av Christoffer Lee som vi känner igen som Saruman!
I say coool!

Jum-Jum (Christian Bale)


Christian Bale (Batman)




Kato (Christoffer Lee)

Christoffer Lee (Saruman)


Hihihi bara jag som tyckte min information var skojsig?


2 kommentarer:

  1. I love that movie! <3
    http://www.facebook.com/groups/15881168279/

    SvaraRadera
  2. Men både Christian Bale og Christopher Lee er engelske, ikke amerikanere. ;)

    SvaraRadera