söndag 6 februari 2011

trett

Så jag har fortsatt inte slutat jobba. Det suger ganska hårt. Så trett att jag inte vet vad jag ska gøra. Men har haft en koselig dag med gutterna. Jag och J gjorde kyllingsalaten som vi spiste till middag. Ååååh så gottt det var! Har jag tur så finns det kvar imorgon før mig att spise till lunch!
   Jag och T har spelat massa omgångar Uno, han begynner att bli skikkeligt flink til det!

Har faktiskt inte mer att sæga tror jag. Att jag ær trøtt, lær alla ha førstått nu. Och orkar inte snacka om något mer. Hihih okej, lite skoj, tror K's væn typ liker mig eller nåt, før han sitter och kollar på mig! Varfør ær søta pojkar typ bara 14 år hahahahaha (men då ær de ju pojkar och inte "men" som jag antar man må sikta på). Hihihhihihihhi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar