söndag 27 februari 2011

norge

Jaa nu är min tur här i Sverige snart över och jag ska få åka tillbaka till kära Norge. Konstigt nog så känns det sjukt mkt bättre att bo i Norge med flickorna där än här. Jag är ledsen att jag måste säga det, men jag trivs bättre där.
I alla fall! Man kan ta Bea ur Norge, men norrmännen följer ändå efter! Igår kväll träffade jag världens skönaste gäng med norska killar! I SVERIGE! Så otippat att av ALLA bord på Trädgårn så valde de vårat! Av alla människor som kunnat snacka med oss så var jag och DOM från Norge (i princip jag i alla fall). Dom tyckte det var jätte skoj och vi dealade fram ett beslut att en av killarna (Mikael) var skyldig oss (mig, Catrin o Denise) minst en dans sen när stora dansgolvet öppnade.
Dansgolvet öppnade och vi drog dit o shakeade loss! Såååå skönt! Det var gött med folk - inte för mkt o inte för lite. Vi skymtade Norrmännen lite då o då, men inte så tillräckligt nära att de skulle komma till o dansa med oss. Men kul hade vi i alla fall!
Så gick han som lovat oss dansen (Mikael) förbi, jag flinade mot honom och bjöd in honom till dansen. Tog ett ögonblick för honom att komma ihåg mig (han var gaaaanska full och Bea var nykter - körde bil). När han husket meg så joinade han oss i dansen och snart vart vi omringade av ett helt gäng med norrmän! Jätte skojj!! Fick meget mye beröm om att jag kunde dansa! Yeah!!
Och så kommer vi till hur jag träffade Martin! Hahaa! En av Mikaels kompisar och de två var dom som såg bäst ut i gänget. Trodde aldrig jag skulle lyckas flörta till mig hans uppmärksamhet - för han verkade ganska så blyg. Nu när jag tänker efter... hur lyckades jag få hans uppmärksamhet egentligen?
Tror att det var så att jag tvingade honom att dansa med oss ordentligt och sen ville han ha något att dricka så vi gick o drack. Han drack en öl o jag tog vatten. Så stod vi där o snackade en stund tills Mikael kom haltande och vi drog tillbaka till dansgolvet. Dansade massvis o det var bara såååååå kul! Vet inte hur jag ska beskriva kvällen annat än otroligt skön! DJn var grym! Folket var awesuuum! Träffade Norrmän! Underbart helt enkelt!

Halv tre går bussen. Den är fullbokad så det är lite seegt att jag måste vänta. Men har en fika klockan tolv inplanerad lite snabbt med Susanne - som hon strax åker till USA för att vara Au-pair!

Jag lär höra av mig när jag är tillbaka i Norge! Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar