fredag 4 mars 2011

hoppsan!

Hahah jaa hoppsan verkligen! Har helt glömt bort att skriva sedan i söndags. Nu är det alltså fredag. Jag fick helg för över en timma sedan. Väldigt skönt och efterlängtat. Har varit sjuk sedan i Onsdags men jobbat ändå. Kanske inte det bästa, men så var det. Har inte tyckt om att jag varit sjuk så mycket som jag har varit. Därför satte jag jobbet före min hälsa.


VM priscermoni. Sveriges damer tog GULD! 2/3-11

Har hänt en hel del i onsdags, men orkar inte gå in på detaljer. Var ju VM-priscermonin som vi gick på. En ordentlig folkfest! Tisdagen var ju jag o pappa o såg Sverige suga totalt i VM. Men men, det var en upplevelse bara det och jätte mysigt o få umgås så med pappie. 

VM priscermoni 2/3-11
Jag o Sandra!


VM priscermoni 2/3-11
Jag o Madde



VM priscermoni 2/3-11
Johan, Bea, Maria o Emma

VM priscermoni 2/3-11
Vi gick till kyrkan efteråt för en 18+ träff!
Jag o Maria !





Sticky Fingers, 24/2-11
Jag och älskade Catrin


Mikael, Bea och Martin
Trädgårn 26/2-11


Avslutande bild på mig.
24/2-11
Sticky Fingers

Puss o kos dere! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar