lördag 19 mars 2011

dagen med stort D!

Nej jag ska inte gifta mig ^^
Men jag ska få fint besök!
Dock inte vad jag ska prata om nu. Nu ska jag skriva om hur dagen har varit (och inte hur jag hoppas att den ska bli)

Igår kom sötaste Emmelie o sötaste Sandra och besökte mig. Vi såg på Mysteriet på Greveholm (på min nya DVD-spelare!) och Let's Dance. Det var jätte mysigt. Blev en ganska tidig kväll - gick och lade oss runt tolv tiden.
Så idag vaknade jag flera gånger på morgonen av konstiga drömmar, men dem skriver jag bara om kortfattat.

Dröm 1:
En stor fest med massa folk. En lite konstig kille ville uppvakta mig men jag dissade honom för jag tänkte på en annan kille. Sen efter ett tag kommer en tjej och skriker till mig: "Ole Christian är här! Ole Christian är här!" Jag flyyyger upp och springer dit. Får hälsa först på en kille och sen på Ole Christian. Flänger ur mig en kommentar "Du accepterar inget på facebook!" och han bara flinar åt mig, men börjar prata med mig. Jag känner hur tiden går och det har ca gått 2 månader med uppvaktning från Ole Christian. Tydligen känner jag att det blir för mkt så jag lämnar honom och går till den där konstiga killen. När han får stånd av att jag ger honom en kram, så vaknar jag och är panikslagen.
Kul! Klockan är 06.00....

Dröm 2:
Det är som om jag ser på en film. En liten pojke och en man ska till stranden. Ser in i grannens hus, där en man pratar med en Krabba (som kan svara honom). Krabban är hungrig, men mannen tycker inte att han ska få äta så mycket för då måste de fylla på förrådet. Men tillslut ger mannen med sig och öppnar en liten kista där det ligger MASSA människo huvuden!!! Mannen sänker ner krabban som ska äta på örat av ett manshuvud, men jag får inte se det. Så åker de till stranden. Mannen med Krabban ser den lille pojken och går och pratar med pojkens far för att fråga om pojken får leka med Krabban. Pappan tycker inte det är en bra idé (mer får jag inte se, men jag vet att mannen dödar pappan och att den lille pojken ser det).
Så vaknar jag igen, klockan är 07.00....

Jag vet jag är sjuk xD

Sen vart det o gå upp vid 10.30 och vi började städa och hålla på (eftersom jag ska få fint besök). Så fin som lägenheten är nu har den aldrig varit! Tack älskade Sandra och älskade Emmelie för all hjälp ni gett mig <3 Skulle aldrig lyckats med detta utan er!
Så åkte vi ner till Sandvika o koste oss. Emmelie o Sandra skulle handla var sin födelsedagpresent till "sina" barn. Det lyckades de med! Vi träffade även Maddie och Maria med "sina" två flickor. Jätte söta var dom :)
Eftersom vi missade bussen med typ 2 minuter så satte vi oss på en bänk och njöt av solskenet! Underbart! Efter det åkte jag och Emmelie hem till mig ett tag. Städade det sista. Vid 17.50 åkte Emmelie hem och jag började göra mig iordning och har även lagat mig en gottig Tonfisksallad igen :) Den här gången utan pasta, men med paprika! Gottigottgott!!

Nu har ni fått en kortfattat uppfattning om min dag :)
Kos dere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar