tisdag 8 mars 2011

oookeeej

Så hade jag en skum dröm igen. Vartfan får jag allt ifrån?!

Jag jobbade på något som liknade Albatrossen på Furulidskolan, men jag tror inte att det var i Sverige. Mer troligt att det var i Norge. Och Trygve gick på det fritidset.
Det var massa stim och stoj och så ska jag följa Trygve hem. Vet inte om jag fortfarande jobbade för familjen, men det var i alla fall vad jag skulle göra. När vi kommer ut i hallen och Trygves plats så sitter Petter Northug där och skriver autografer och i en bok. Hel skumt och jag försöker undvika dem. (tre män är det som sitter där. Northug i mitten.) Och helt från ingenstans grabbar Northug tag i Trygve och håller honom i ett järngrepp medan han skriver på Trygves mössa. Sen stirrar han på mig och skriver i boken som han efter att han har släppt Trygve GER TILL MIG! Jag fattar ingen ting! I boken är det massa text och jag kan verkligen inte läsa hans stil. Men jag ser att det är massa autografer på orangea små lappar fastsatta med en nål. Helskumt.
Sen går jag tillbaka in i klassrummet och råkar tappa bort boken. He he he

sen minns jag faktiskt inte vad som hände mer. Vafan gjorde Northug i min dröm liksom! :s

1 kommentar: