torsdag 31 mars 2011

jagad!!!

Jag var inne i ett mörkt rum med Tobias. Vi pratade gamla minnen och jag hade saknat honom så mycket! Det var helt sinnes sjukt! När jag lade mig i sängen så såg jag någonting uppe på väggen nära taket. Var det en spindel? Så stor?! Och så snabb?!!?!!! Nej kunde det vara det? Tillslut hamnade min uppmärksamhet åter mot Tobias.
AJJ! Vad var det där? GAAH det var spindeln o den bet mig! Aj så ont det gjorde! Fan fan fan! Jag är livrädd, jag gråter! Tobias såg den inte ens! Han tycker jag är konstig och går ifrån mig! Lämnar mig ensam i spindelns våld. Jag är så sjukt jävla rädd! Så kommer hunden, jag är trygg ett tag.
När katten kommer in förstår jag att något är fruktansvärt fel. Hon mjauar och fräser om vart annat. Vad är det som sker?! Vad är det för svart skugga som rör sig i mörkret uppe på hyllan? Katten tar ett språng, ner faller en stor jävla fucking RÅTTA!!! Katten fräser åt råttan om att hon sa få nyckeln till dess håla. Råttan är ovillig att ge med sig, men tillslut när katten tränger in den i ett hörn så ger råttan med sig. Hon låser upp sin håla för katten och ut stormar en exakt kopia av katten. Hon skyddar råttans mynning! Katten förstår först av alla att detta är hennes saknade dotter! men dottern känner inte igen sin egen mor. Hon tvingar ut sin mor ur hålan och råttan ler finurligt, hon är nöjd. Tillslut måste dottern o råttan ge sig mot Katten.
Tillsammans går de ut och alla kastar glåpord mot dem. Sorgen är stor hos katten, så jag tar henne i min famn och för ett ögonblick är allt bra, tills spindeln attackerar mig igen och jag vaknar!

1 kommentar:

  1. HAHA asså bea dina drömmar är heeelt sjuka!! Hur fasen kan du drömma så konstigt och så mycket.. du drömmer ju konstiga grejer varje dag haha, jag kanske har 1 sån här dröm per år xD

    SvaraRadera