måndag 21 mars 2011

en bra start!

Det är måndag och jag har haft en riktigt härlig start på veckan! När klockan ringde på morgonen var jag fortfarande trött så jag snoozade för första gången på länge! Det var grymt skönt måste jag säga. Klev upp fem minuter innan jag började jobba och jobbade min halvtimma. Sen gick jag ner till mig igen och sov en stund. Det kändes faktiskt jätte behövligt.
Efter det gick jag upp och åt lite frukost och därpå bar det av ut i solskenet till bussen för att åka ner till Sandvika och gymma. Det kändes jätte skönt. Sen ut i solen igen och gick och strosade i 40 min i väntan på att Maria skulle joina mig. När hon väl dök upp gick vi runt och kollade efter vita klänningar (om vi nu ska gå på Sensation - Ocean of White). Även ett par nya Converse till Maria letade vi efter. Hon hade funnit sig ett par som hon ville ha, men nu gäller o hitta dem igen! Inte det lättaste hahaha
Sen köpte jag och Maria glass och åkte hem till Huset för att spise litt. Hade nämlig glömt att lägga ut nyckel för J så det vart litt stress. När Maria sen behövde åka för att ta hand om sina barn gick jag hem till Emma och drack kaffe på balkongen. Det var gottit och trevligt!
När hon skulle hämta sin yngste gutt på barnehagen gick jag hem och fixade med ren tvätt och lagade även mat åt T som aldrig tycktes skulle dyka upp... han vart 1½ timme sen (inte hans fel utan D's mors) och maten hade varit färdig i 1 timma när han kom hem. Men men, sådant som sker! När han ätit färdigt gjorde han läxor och då hade K kommit hjem så jag gick ned till mig och tjaa... här har jag varit sedan dess!

Fantastiskt väder gör att man blir glad! Man är på topp! Lägg då till sms från någon man tycker om, plus massa snack med sina fantastiska flickor och lite arbete att göra under en dag. Denna måndag kommer nog vara svår att slå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar