fredag 11 mars 2011

fredag

Så var det helg igen! Jag kan faktiskt inte ärligt säga att jag vill ha just den här helgen... jag vill att det ska bli lördag Nästa helg! Åååh den helgen får inte skita sig! Då vet jag inte vad jag tar mig till! Jag längtar sååå! Och jag måste bara få träffa honom! Annars blir jag nog galen snart. Helt störd är jag nog hahaa

Men helg i alla fall. Inflyttningsfest hos Johan. Ska bli trevligt! Hoppas på att det kommer gott folk!
Men dessförinnan blir de en tripp till Sandvika o träffa Maria. Ska även shoppa litt pasta för mig o Emmelie ikväll.

Gårdagskvällen vart også nice. Satt o drack öl o såg Norska Paradise Hotel. Ole Christian vart faaan så läcker! Och Joachim vart söt :) Gillade INTE Niclas. Jävla dryg jävel o så vart han tydligen populärast på hotellet?! WHAT LIKSOM?! Nä Ole Christian ska det vara! Mummakardemumma!

Fast hmm... på nåt sätt så dämpas allt eftersom jag vill ha nästa lördag. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar