fredag 18 mars 2011

fredag

Jag vet, jag är sämst på att uppdatera min blogg! Men jag vet inte vad jag ska skriva om!

Igår gjorde jag i alla fall iordning en tonfisksallad med pasta som var sjuuukt smaskig! Här får ni två smakprov ;)

Jag åt upp resten idag så den är slut :( Och jag är FORTFARANDE hungrig :(


Sen igår träffade jag Stina som är au-pair i Lysaker. Det var koseligt :)
Innan hade jag roat mig med lite ego foton. Jag bjuder härmed på några:



The Grudge/The Ring
MOHAHAHAHA

Tränade även idag, så det var skönt. Ska väl jobba igen vid halv fyra tiden tror jag. Och ikväll kommer minst 2 av mina söta små flickor på besök.
Imon skickar jag ut alla! MOHAHAHAA elak är jag ^_^ Men det är av god grund, så detså!

Nää nu har jag flummat för mkt! Kos dere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar