söndag 27 mars 2011

segdag

Jaa denna dagen har varit sjukt seg! Haft en koselig helg, men avslutten ikväll da vart väl inte den bästa. Tacka vet jag att jag ändå fortsatt är litt trött.

Fredag drog vi från mig vid ca 19.15. Hämtade upp Emmelie och for sedan mot Svearike! Där var vi framme hos mig runt 00.00 (har ingen aning om vart tiden försvann, visst vi stannade några gånger men liksom vafaaan ..?) Vart hemma hos mig o sov. Jätte skönt att få träffa mamma o pappa o lillebror en liten stund. Åkte sen in till Kungsmässan (efter att jag packat ner ett par vita långa shorts o litt sånt inför Sensation - Ocean of White). Köpte mig en ascool rosa typ bh-liknande sak och ett coolt vitt linne. Nu saknar jag bara ett skärp så är jag done!
De andra flickorna (för Maria, Emmelie o Sandra var också med) köpte lite mer än mig. Jätte avundsjuk på deras converse, men jag hade inte pengar att köpa det. Lönen hade nämligen inte kommit in som den skulle...
Efter att avsluta med en kebabrulle så åkte vi tillbaka mot Norge. Tullen är läskig! Väl hemma... tjaaa jag o Emmelie bara chillade o koste oss. Vi såg på nån ny Bring it on film. Den var helt okej faktiskt. Man saknar sådana killar som Evan (eller vad han nu hette).

Idag söndag sov vi till 11.00 (märk 12.00). Klockan skulle ju sättas fram en timme så det var SEGT! Lång sömn i allafall. Gick då upp o koste oss framför TVn. Vid 17.00 somnade jag o sov till Emmelie skulle dra. Vilken fin värdinna jag är ! Hahaha stackarn <3 När hon dratt sov jag till kvart i nio. Känner att jag inte har gjort någonting o ändå är jag så sjukt trött! Det är ganska så sjukt faktiskt! Haha

Dagens låt (efter att jag såg på Paradise Hotel som jag missade i torsdags) är Mad World.

Kos dere

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar