måndag 14 mars 2011

ny vecka - måndag!

Japp då vart det måndag igen :) Efter en knasig helg så blir det en vecka nu att längta till helgen igen

Idag tog jag tag i att träna igen. Det var riktigt skönt. Blir faktiskt att träna ett Zumba pass ikväll, så det är ännu mer nice!! Ska ju vara barnvakt ikväll - sova hos familjen faktiskt - eftersom K och A åker till London över dagen för att se på Opera! Litt galna är dem hihihi

Köpte även 2st 5packs nudlar med kyllingsmak för 18kr! Så tokvärt det liksom! Visst kommer jag bli trött på nudlar efter ett tag, men skit samma det är mat och det är billigt! Har ju behövt ta av mina sparpengar den här månaden för att allt ska gå runt :( 700kr tror jag det är än så länge... hoppas inte på att det blir mer bara. Liksom - hur fan ska jag kunna återgälda de pengarna till sparkontot? Jaja, det löser sig! :)

Kos dere! Tror inte jag kan skriva nåt mer idag, men imon lär jag väl uppdatera om Zumba passet !!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar