måndag 14 februari 2011

valentines day

To all my lovely girls - I just wanna declare that I love you of all my heart!
Alla hjärtans dag idag då! Den har jag spenderat genom att jobba! Jag har fixat 3 dagars tvätt (eftersom jag var sjuk 2 dagar förra veckan). Har även gymmat med Sandra A. Det var riiikktigt skönt! Såg att jag inte har haft ett fullt gym program sedan 21/1! Helt sinnes! Men har ju tränat massa annat då ofc. Nästa pass blir nog onsdag, ett Actic Power pass.
Och jag tog faktiskt tillfället (dagen) i akt att skära ut hjärtan ur kladdkaka och ge till mina 3 gutter. Det uppskattade dem mycket. T blev min Valentine idag ^^ Han blev jätte glad över en teckning jag gjorde åt honom.




På tal om nåt helt annat! Kvarglömda grejer från i helgen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar