onsdag 9 februari 2011

vad heter det när man köper katt?

Miss(e)handel!

Fult o skriva så kanske, men det är misshandel jag tänker skriva mest om. (Sandra befallde mig att jag var tvungen att skriva ett inlägg, så då gör jag det). Men det är ingen person som har misshandlat mig. Det är en kälke. Denna kälken har givit mig blåmärke på vänstra skenbenet. Vänstra armbågen båda höfterna. Jag har en bula i huvudet efter att ha kört på en liten pojke. Jag har granbarr överallt efter att ha kört ut över kanten. Där kom jag inte upp, så Emma fick dra upp mig. Jag tackar att jag inte var allt för långt före eller efter. Tjejerna sa att de bara hörde ett skrik så de stannade. Mig såg de ju inte. Jag hade så mycket snö i ansiktet att det var svårt att skrika.

Ojj har jag glömt att säga vad det var vi gjorde? Det var 18+ träff och vi skulle åka kälke i Korketrekkern. Huuur morsomt som helst! Riktigt skoj! Men det var svårt att styra, det tog lång tid att hitta dit etc. Så värt det! Och massa blåmärken. Jag och Madde ska tävla om vem som har flest blåmärken imorn. Vet inte om jag vågar lita på att vinna!

Vi gjorde två nya bekantskaper idag. Maria och Daniel (eller sa jag fel nu?). Sen kom vi fram till att S.G kan ta sig. Han har tydligen raderat mitt nummer efter vårt avslutade träffande. Moget liksom? Nä, killar är skit. De visar sig alltid till slut!

Nu är jag allt för trött för att orka komma på mer. Jävlar vilken träningsvärk jag kommer ha imon. Känner i axlarna! Har ju tränat sånt Actic Power pass idag med Sandra A. Jätte skönt var det, men ojj jag kommer ha ont imon! Hihi

Puss på alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar