fredag 25 februari 2011

kopior

Alla vet ju att vi har en okänd tvilling någonstans i världen. Igår på Sticky Top Floor såg jag huuuuur många som helst som såg ut som folk jag känner nu i Norge eller på helt andra ställen i Sverige.
Till exempel en 21årig kille som hette Erik var en exakt kopia av Jonathan som vi känner från Norge.
En annan kille såg ut som Tobias som bor i Skåne och jag var såååå nära på att springa fram o krama honom, men gjorde det inte när jag förstod att... vadfan har Tobbe i Göteborg o göra utan o prata med mig?
Sen såg jag någon som var så sjukt lik Maria Molin som vi känner sedan Norge! Haha sa jag sjukt lik? Det var hon! Hahaha blev sjukt jävla chockad! Var jätte skoj! Så hon hälsar till alla där hemma i Norge! :)
Sen så var det en kille med Dina ögon... jag visste att det inte var Du, för han var alldels för kort. Men när han såg mot mig så var det som att se Dig titta på mig igen. Jag var så tacksam mot att Du inte var där.

Synd på Top Floor att det var såååååå sjukt många 93or där asså! Om 66 dagar fyller jag 20 och då får vi börja gå på lördag så vi slipper småfolket. Dom förstör lite av hela upplevelsen med Sticky Fingers...

Och av ALLA som var där under den kvällen korades min Bror till att se bäst ut. Det var lite sjukt. Jag såg 2 andra killar som såg helt okej ut, resten ska vi nog inte ens prata om! Men det var synd, fick inte dansat med nån av dom killarna som såg okej ut, bara med brorsan o massa uffiga folk! Hahaha men sjukt kul var det i alla fall (:

(en bildbomb kanske dyker upp senare, eller så hamnar bilderna på fejjan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar