onsdag 2 februari 2011

onsdag :)

Får väl skriva ett seriöst inlägg om denna speciella dag också! Hmm...?

Först då en helt okej morgon. Kom upp ur sängen ordentligt o jobbade fyrtiofem minuter på morgonen. Sen tillbaka ner till mig o såg lite My Little Pony (haha jag vet, jag är udda!). Sen gick jag hem till Emma (jag tänker fanemej inte orka skriva förkortningar på viktiga personer längre). Vi gick ner till Sandvika (märk gick!) där Emma skulle fixa med norskt personnummer o grejer. Kollade en snabb sväng inne på Storsentra (skulle visa vart Gina Tricot ligger). Gick sen hem till henne och drack kaffe (jag börjar faktiskt vänja mig!!) och åt tonfisksallad. Sen när jag skulle gå hem för att börja med dagens sysslor så började min mage att löpa amok mot mig! Jag fick sådana hemska kramper i magen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen!!!
Tillslut lyckas jag ta mig samman och skyndade snabbt att göra mina sysslor, hämta T fra skolen och sen få honom till att göra läxorna. Jag slutade 35 min efter att jag skulle eftersom J ville lära sig att stryka skjortor (!), så det lärde jag honom.
Ner till mig, försökte andas och få magkrampet att gå över.... tillslut gick jag då mot tåget som går mot Oslo. När jag står på perongen och tänker mysa med musik, så märker jag att jag inte har mina hörlurar med mig! Jag menar PANIK!!
Aja, överlever o åker in o träffa Madde på Oslo S (eftersom Sandra o Emmelie dissa dom jeevlarna!). Så går vi o leker lite på 18+ träffen vid Kyrkan. Det var ändå mysigt o skojsigt. Very well, sen journey hem igen och om den resan får ni läsa i föregående inlägg.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar