måndag 21 februari 2011

meeeep

Sista natten i Norge på några dagar! Såååå skönt ska det bli att komma hem! Väskan är packad, men morgondagen är oklar. Blir ju jobb o så, men jag menar... jag har 10 minuter på mig från och med att jag slutar att äta (Billys Pan Pizza) och gå med  en jävla fetto resväska till tåget (ytterligare ca 7 minuter). Det är snö på vägarna. Resväskan är trasig. Jag har ångest, för om jag missar tåget.... då är allt kört! Skickade ett sms till K och frågade om de kanske har tid imorgon att köra mig till Sandvika. Kan ju hoppas på det bästa.

Idag såg jag och T på Tangled (to på rømmen) på Kino i 3D. Såååå sjuuukt mysig film asså! Det var kjempe morsomt! Jag skrattade och grät massor ^^ hihi, men sen vet vi ju hur jag är.

Har även nu senare på kvällen läst massa bloggar och börjar känna mer o mer att... Kanske har jag ett jävligt bra liv trots allt?

Sökte jobbet igen nu då på Narvesen. När jag kommer hem (måndag nästa vecka) ska jag ringa till Heidi igen och så ska vi bestämma ett datum för en intervju. Man kan fanemej hoppas att jag gör bra ifrån mig! Jag skulle lätt kunna tänka mig att jobba torsdagskvällar och varannan lördag! Ohja! Det är ändå lite pengar som jag kan leva bättre på.

Idag är det 70 dagar kvar tills jag fyller 20! Jag längtar faktiskt :) Mest bara för att då blir allt så mycket enklare! Skit samma att jag får köpa på krogen (får ju köpa på vinmonopolet liksom). Skitsamma att allt blir mkt dyrare (ca 1200:- istället för 400:-). What ever att jag kommer in på krogen i Norge (och i princip över allt). Jag lämnar tonåren. Jag kan försöka börja tänka mig själv som en kvinna (inte för jag tycker att det låter snyggt, men inte fan är jag någon tjej eller flicka heller).

Massa udda saker har jag skrivit idag... bjuder på en random bild på mig bara för att hahah!
älska photoscape!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar