fredag 25 februari 2011

nightmares...

Igår hade jag sån uuunderbar kväll med tjejerna! Vi var på Sticky Fingers - Top Floor och dansade tills fötterna gjorde såååå ont! Så totalt grymt värt det!

Men under natten hade jag 2st mardrömmar... det var riktigt jävla hemskt! Det var om exakt samma sak, bara att det händer på olika sätt.
I princip var det så att jag kollar klockan och ser att (i första drömmen) klockan är 18.00 och jag har missat bussen hem mot Norge! Jag har verkligen panik! Hjärtat bultar hårt och jag mår så jävla dåligt! (I andra drömmen) kollar jag på klockan och ser att den är 14.00, jag tror min buss går 14.30 så skriker på pappa att han måste köra in mig, men kommer på att jag inte har packat väskan! Jag springer för att packa den - men nånting händer så nästa gång jag kollar på klockan är den 16.30 och jag har verkligen missat bussen.
Varför drömmer jag mardrömmar om att inte lyckas komma hem? Det är fredag! Jag ska inte hem förrän på söndag! Det är fanemej illa asså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar