fredag 4 februari 2011

fri-dag!

Japp eller nästan helt fri dag! Jobbar några timmar sen. Slutar fem eller sex, vet inte riktigt. Får se vad som sker. Tror jag överlever om ingen av mina flickor vill träffa mig. Att bara kunna vara ensam funkar också när man vet att man måste jobba imorgon igen...

Men till skojjigare grejer! Janne (som jag träffade dagen efter julafton) sov hos mig från igår. Det var sååå koselig! Längtar till vi kan göra om det igen. Gutterna var så snälla när hon var här, var nog jätte spännande att jag känner någon norsk tjej! (Just det, som om inte alla fattat det är Janne ett norskt tjejnamn!)

Aja, får se om jag skriver senare! Min marabou chokladkaka är slut o det suger!
BTW, så går jag nu omkring i endast tjocktröja! Jackan bor hemma!! UNDERBART! Väck med snön nu så vi kan få sommar o sol o värme!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar