söndag 13 februari 2011

helgen

Tänkte bara berätta lite om helgen.

Fredag:
Jag var ju sjuk så arbetade inte. Det var tråkigt men febern gick över. Jag började piggna till på eftermiddagen och på kvällen kom mina älskade inneboende till mig! Jag älskar er så flickor små <3 Vi bara mös; såg Let's dance, åt glass och lanade facebook som vanligt!

Lördag:
Madde och Sandra väckte oss alla då de fyra på morgonen börjar gapflabba. Luften ur deras luftmadrass har gått ur, de vet inte varför de skrattar och det är riktigt kallt i lägenheten. Inte så konstigt då värmen var inställd på 15 grader. Höjde och vi försökte alla att somna om. Vaknade ändå tidigt.
Jag och Madde åkte vid elva tiden mot Steinskogen. Varför? Jo, jag skulle för första gången i livet ställa mig på en snowboard! Och jag LYCKADES! Jag tycker faktiskt att jag var väldigt duktig som vågade. Det var jätte kul! Klarade 2 åk utan att ramla, ramlade nog mest i liften men den var konstig också! Spåret som man åkte i drog mot en halv vall, så jag slog mig rejält många gånger. Nu i efter hand har jag sjukt ont i kroppen.
Vi åkte hemåt runt fyra tiden och tog det lugnt en stund hemma innan jag skulle upp och jobba och tjejerna skulle till Lysaker på förkrök.
Jobbade från 18.00-00.20, så det var både segt och chill. Jag och J såg på Poseidon ihop. Det är en bra film må jag säga! Man blir ganska så rörd.

Vi gick inte och lade oss förrän vid 04.00

Söndag(idag):
Vid halv elva gick vi inofficiellt upp. Vi såg på TV, lyssnade musik... vid tretiden åkte Madde hem och jag och Emmelie åkte mot en Rimi butik som har söndagsöppet i Bekkestua! Där väntade vi i en halvtimma sedan på bussen hem igen.
När vi kom hem åt vi glass, såg på Grease 2 och sedan bakade Emmelie kladdkaka åt oss! Det var såååå gott! Nom nom nom! Sedan dess har vi bara myst och just nu går Minuten på SVT1. Emmelie skall strax åka hem och Sandra inte långt senare. Så det blir en tidig kväll isäng ikväll! Men det är mysigt det också.

Tack för en härlig helg tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar