måndag 13 december 2010

jaaahaaa

Usch jag är så jävla sämst! Blä på mig!

Gårdagen var dock underbaaaar på alla sätt o vis! Fyfan va nöjd man kan vara över en dag! Trots att dagen idag inte var den bästaste ^^
Igår då!
Åkte o gymmade o solade solarium samman med S.A! Hur härligt som helst! Träningsvärken är det skönaste man känt på länge! Sen drog jag hem, slappade lite, duschade o så, innan det var dags att gå upp till Huset på släktmiddag för bursdagfiringen för T. Så det var väldigt trevligt! Tre rätters (fast jag smet efter första tårtabiten i desserten.) Lax till förrätt, kyckling - ris o sås till huvudrätt och tårta - chokladkaka o kringla till dessert.
Sen drog jag diret till tåget och mötte upp S.G som skulle sova hos mig! Var jätte trevligt, såg en speciell men bra film som heter "The reader". S.G sa att boken var bättre, men båda var bra på sitt eget sätt. Snaskade lite marabou choklad, S.G drack te o julmust och jag nöjde mig med saft.
Blev dock inte allt för mkt sömn för S.G skulle upp vid fem (!) för att hinna åka till jobbet och jag följde ju såklart med till tåget.
Sen blev det att gå hem o somna om i en och en halv timme. Det var faktiskt mycket skönt.
Dock så var det ju så illa att jag hade planerat att sova ytterligare, men T mådde lite dåligt så fick passa på honom hela dagen. Vi har dock bakat lussekatter som hör o häpna var JÄTTE uppskattade! Jag som kanske (minns inte) bara har bakat lussekatter själv en enda gång i mitt liv tidigare!

LUSSEKATTER

Förutom det, massa lek o skoj (trots att han skulle föreställa sjuk...) och nu är jag så slut att jag inte vet vad jag ska ta mig till!
Och för att göra alltsamman ännu bättre, så har jag typ fri imorn till halv fyra! Men blir gymmet o sola samman med S.A så det ska bli väldigt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar