tisdag 14 december 2010

snabbt inlägg

blir ett kort o snabbt inlägg, för är så äckligt trött nu att jag bara mååå få sova!

Idag fick jag sovmorgon(i alla fall en timme)! Hur underbart som helst! Sen for jag ner till Sandvika o gymmade med S.A! Har improvat min kondition med 5 minuter! Detta känns helt fantastiskt bra för o vara mig! Om jag orkar med samma tid o tempo på torsdag också så kommer jag vara sjukt nöjd!
Efter gymmet solade vi och jag äääälskar känslan att se lite brunare ut! Att då ha gymmat och tröttat ut sin kropp är ännu mer fantastiskt! Om jag får träningsvärk kommer (okej nu låter jag konstig i min egna öron..) känslan att bli ännu mer fantastisk!!
Efter att ha åkt med S.A på hennes buss, så handlade jag lite på kiwi och åkte sen hem till mig för att chilla! Jag stack upp med posten snabbt innan jag hämtade T från SFO och vi var hemma en liten stund, innan det var dags att följa honom tillbaka ner till skolen. Det var nämligen Luciafirande! (Bilder kanske kommer dyka upp.) Lagade förresten mat på kort tid (fisk ofc!) och det blev uppätet alltsamman! Känns skönt!
Har fått ännu mer beröm för mina Lussekatter! Helt otroligt att jag verkligen lyckades! Satt även barnvakt till tio i tio. Det är helt okej, så slappt som jag har haft det idag!
Sen ner till mig o kose framför datorn. Missat Jul på Månetoppen idag, så får ta igen det imon!

Aja, NATTA! Kos dere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar