torsdag 2 december 2010

Okej så det är torsdag 2 december, alltså min namnsdag och har någon sagt något? NÄ! Fan va kul det känns då ;) Riktigt illa ^^

Och eftersom det är 2 december så är det också dags o visa dagens chokladbit från chokladkalendern!




Och idag lyckades jag tyvärr inte ta mig upp och äta frukost xD Riktigt illa! Men kom i alla fall i tid till jobbet så det var bra. Gick hem och läste efter att ha lämnat T vid skolen och sen somnade jag såklart. Gick upp, läste lite till och åt havregrynsgröt. Sen upp till huset och strök massa skjortor. Sen chillade jag med att läsa en stund.
Gick därefter och hämtade T och D från skolen. De var grymt jobbiga - skulle springa ifrån mig. Men jag vann! (Fuskade liite genom att springa genom hagen! Ägda blev dom när de såg mig stå vid dörren)
Sen läste jag massor medan de lekte och hade sig. Hade det ganska chill, men fick säga till T flera gånger. Han har slutat att lyssna på mig ibland, tyvärr. Passade även på att putsa lite silver.


Sen blev D hämtad och T klädde om inför fotbollen. När K kom hem från jobbet så körde hon T till fotbollen och jag gick ner till mig.
Spelade lite WoW och läste samtidigt i väntan på att klockan skulle bli 19.00 då jag skulle upp till Huset igen o få middag. Det var gottit, trots att jag inte är världens fan av wook. Middag är alltid gott!
Sen ner till mig, spela lite mer dator, lyssna musik och bara läääängta till klockan 17.21 imorgon!

Nu är klockan snart halv elva o dags för mig att sova. Men ska jag det? Nä, har ju såklart glömt att packa! Så får göra det. Men vi höres imon och då är jag INTE i Oslo ^^

NATTA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar