torsdag 16 december 2010

snabbt inlägg

Blir bara att säga godnatt nu.
Imorse tränade jag o S.A. Vi var verkligen opepp så det var inget bra träningspass. Men vi får göra bättre ifrån oss på söndag. Solade också och jag har bränt mig. Så vet inte vad jag ska ta mig till ang. solningen på söndag.
Har sen strukit massa kökshanddukar. För det ska bli lite extra julfix nu i Huset. Fick även mina 2 klänningar som jag har beställt! De var sååå sjuuukt snygga! Men det var massa trådar och sånt.. ska prata med mamma om hon kan fixa dem. Skickade ett mail till de på motehus.no men har inte fått något svar ännu.
Sen har jag bara donat lite i Huset. Var även nere ett tag på Sandvika storsenter samman med S.P o det var koselig! Köpte näst sista julklappen, så jag är nöjd. Och S.P shoppade också lite julklappar.
Sen har jag bara sett de avsnitten från Jul på Månetoppen som jag har missat. Aja, nu är det dags att sova! Så natta!!

1 kommentar:

  1. alltså jag vill också se jul på månetoppen, men går inte, hela sidan laggar så fort jag går in på den :(

    SvaraRadera