onsdag 8 december 2010

onsdag igen

Finns väl inte direkt mycket att säga om dagen...
Alla mina planer gick i kras eftersom T bestämde sig för att han var för trött för att gå till skolen och han var ju snuvig och orkade inte gå och snyta sig i friminuterna. Jahopp, detta betydde att jag inte fick träffa T.A som planerat, jag fick inte duschat (!), inte ätit frukost, inte städat lägenheten etc! Alltså fick jag göra upp nya planer och det gick väl helt okej ändå. Men T hade sån energi och han var inte alls trött och hade inte alls problem med sin snuva! HMF! Men men, det gick bra ändå tillslut.

Kvällen var desto bättre! Var ju inne vid fem över fem vid National Theatret, så gick Karl Johan upp tillbaka till Oslo S. Där satt jag till halv sju och väntade på S som skulle komma med tåget. Tillsammans gick vi till Kyrkan för dagens 18+ träff!
Chilla med extra gott fika stod på menyn och det kan man verkligen lova att det var! Vi lekte endel också och det var morsomt! Jag är inte helt säker, men under mörkerkurragömman i kyrkan - så tror jag att jag var sist att bli hittad båda gångerna! Det var skojjigt ^^
Fast i lagtävlingarna förlorade mitt lag (tyvärr) och det gick att få ihop till 4 stolar (nästan 3) i grupp-helahavet stormar. I riktiga hela havet stormar gick det sämre och jag åkte ut ganska tidigt.
Men allt som allt en mycket bra kväll, så nu ska jag fanemej sova! NATTA!

1 kommentar:

  1. fröken-semester-från-bloggen slår till igen! haha :(

    SvaraRadera