tisdag 30 november 2010

tisdag

Idag är då tisdag och sista november! Jag har idag varit här i 3 månader! Kom ju den 30 augusti!

Så vad har skett idag?
Jag gick upp o hade min vanliga morgon. Efter att jag lämnat T så drog jag ner till mig och började läsa om House of Night serien. (en vampyrserie <3) Eftersom jag är färdig med alla Lord of the Rings nu, så kan jag fan fortsätta med engelska bara för det är så underbart <3
Men jag somnade faktiskt tyvärr runt tio och tjugo över elva ringer mamma (<3!) på mobilen och det var jätte mega mysigt (: Så vaknade där o fortsatte att läsa en stund.
Sen gick jag tillslut upp i huset o donade lite. Putsade massa silver.

(skillnaden är knapp att se, men det blir en rejäl skillnad!)

Efter det så chillade jag lite med att fortsätta att läsa. J kom hem från skolen och vi satt i var sin soffa o snackade lite om vart annat. Trevligt! Och Katten Findus var på bus o kel humör, så de var mysigt det med!
Tillslut blev klockan tillräckligt mycket för att gå och hämta T från SFO. Så det gjorde jag. Vi kom hem efter ett tag, för T var mycket låååångsam.
När vi väl kom hem, ordnade vi med säcken, jackan, matboxarna etc. Sen slog vi oss ned och pratade om Titanic! För T hade lånat en bok om den på skolbiblioteket. Det var mysigt och facinerande att bara sitta och läsa en sådan faktabok om det (har ju bara sett film och läst romaner om det). Någon som vet hur lång Titanic var?
Sen var det dags att fixa hans läxor och de gjorde vi. Tjugo över fem kom jag därifrån och jag skyndade mig ner till mig, slängde i mig en Billys panpizza, hoppade in i duschen och gjorde mig redo att gå på Julmarknad med M och E. Jag hann tack o lov med Tåget, så vi möttes upp ca 18.40 vid National Theatret.

Så vi gick runt och kollade och provsmakade lite. Det var väldigt mysigt (: Gick där en liten stund, sen drog vi till Donken och käkade! Asgött ;D Och härliga samtalsämnen hade vi också xD Hahaha stackars folk som satt där om de hörde oss hihihihi ^^
Vi drog väl därifrån runt tjugo över nio och då begav vi oss hemmåt. Kom hem redan vid tio i tio. Så blir väl sängen snart!


Bjuder på lite fler bilder från kvällen ;) NATTA!
 




<3












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar