torsdag 25 november 2010

tojsda!

Idag! Ja vad har skett idag? Inte mycket.

Gick upp, klädde på mig, åt frukost, borstade tänder o håret, knallade upp till Huset vid åtta, följde T till skolen efter MASSA tjat! Lat var han idag. Kom i alla fall i tid vilket var väldigt bra. Gick tillbaka hem till mig och sov till elva. Grymt skönt var det. Sen upp o chilla lite innan jag gick upp till Huset igen för att göra lite sysslor. Fixade med disken, vek tvätt o lade de i dess rätta platser o strök några skjortor innan jag fick gå och hämta T igen.
Väl hemma var det läxor, skriva på bursdagskort, äta lite och sen blev T jätte arg på mig och gick ensam och lekte på sitt rum i flera timmar. Bara för han tyckte att han hade skrivit stygt på bursdagskortet och jag sade att det inte alls var det.
Sen kom han ner och var världens gosigaste några timmar senare. Vi läste lite Donald Duck och sen ryddade vi lite på hans rum. Han blev lite irriterad på mig då med, men det gick greit.
Sen kom A hem och T var då ombytt för Bursdagskalaset som skulle vara nere på Skolen och jag gick hem till mig.
Har sen dess faktiskt spelat wow och ätit lite tortellini. Gottit var det (:
Om ett tag blir det att gå o lägga sig. Så, detta var min torsdag!

Natta!!

Bara för att M har sagt att jag behöver fler bilder på min blogg så kommer här en bild på min Pilgrim's festival klädda level 80 Night Elf Hunter Blazy. Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar