söndag 28 november 2010

lördag

Då kommer här en summering av vad som skett under gårdagen.

Lördag:
Vaknar sådär helt okej och verkligen stooor segar mig upp ur sängen och allting. Pratade med M eftersom jag skulle träffa henne i Vinterbro och hon tjötade på att jag skulle skynda mig. Jag kom iväg tio i ett från mig och var i Vinterbro vid två.
Mötte M och fan va kallt det var! Min nya bandana som jag fått av A älskar jag verkligen (sitter med den just nu på huvet ^^). Så vi gick där inne på köpcentret och skulle köpa lite julklappar om vi fann någonting. M köpte 2 stycken och jag hittade bara saker jag ville ha. Jobbigt läge!
Sen i alla fall när vi skulle dra därifrån så ser vi bussen och börjar TOKspringa! Jag är framme o slår på bussens vägg men han bara kör iväg! JÄVLA BUSSCHAFFÖR! Får vänta en halvtimme, så köper varm choklad (och snor en halv kopp eftersom den bara fylldes upp till hälften o vi ville betala för en full kopp. Hihi). Sen kommer bussen tillslut och vi åker hem till M som ju bor i Dröbak.
Först när vi kom dit gick vi husesyn, sen åt vi middag (pasta carbonara), sen spelade vi wii tills hennes familj kom hem. Då fick vi sällskap av gossarna och hennes värdpappa D. Det var väldigt kul! Så vi spenderade största delen av kvällen framför tv'n med wii kontrollen i högsta hugg. D slog självklart mig o M jävligt grovt och det är fan illa xD

Han vann över mig i Hula hoop med 1 jävla poäng! Hur illa som helst!

Dock blandade han mig en grogg som var jätte god o jag svepte den ganska så snabbt - vilket chockerade honom. Sen kläcker jag ur mig att jag aldrig har fått en koffein kick så han säger att han kan fixa det åt mig. Han blanda typ en fyrdubbel esspresso till mig som jag sveper lite sådär. Fick jag någon kick? NÄ! Jävla immunitet!
När vi bestämmer oss för att nää nu ska vi göra Dröbak osäkert, så fixar vi oss på fem minuter o går ut. Vi tänkte gå till Hotellet, men nää där var det 20 årsgräns enda gången typ o klart vi ville ut då. Så vi tar oss en promenad i snöyran o kylan. Var väldigt skönt. Sista streckan halkade vi fram samman med M's granne. Det var jätteskoj!
När vi kom hem igen till M, så lade vi oss o försökte värma oss i M's säng. Vi loggade även in på Chat.no och roade oss några timmar. Vid halv fyra släckte vi lampan, men jag vaknade vid halv fem igen av att S.G skickade sms till mig. Somnade gott om sen.

Tar söndagen i nästa inlägg (:

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar