söndag 21 november 2010

i brist på annat

I brist på att göra någonting annat så tar jag och skriver lite här. Jag vet väl inte direkt vad jag ska skriva, men bara sugen på att göra det.
Vad har jag alltså gjort nu sen jag vaknade?
Tjaa... vaknade runt halv sju o kände VAFAN gör jag vaken? Drog täcket över huvudet, vände på mig och somnade om till tjugo över 12. Det var extremt skönt!
Sen gick jag upp för jag kände att jag inte borde sova bort hela dagen och jag var orolig att jag inte skulle orka sova ikväll och det hade varit mycket dåligt, eftersom jag ska jobba igen imon. Gick upp i alla fall och gjorde mig 2 mackor med räkost på. Nam nam var det!
Sen har jag typ inte gjort mycket mer. Sett lite Charmed avsnitt, snackat med M på msn och A på fb. Lite trevligt sådär. Även käkat pasta med pastasås. Det var faktiskt väldigt gott, inte så mättande dock tyvärr. Vet inte om jag ska traska upp till Huset sen och se om jag får middag där. Har sagt att jag ska upp dit o hjälpa till o städa, men är så äckligt seg att jag inte vet om jag orkar! Dåligt...

Aja, nu är det typ så som dagen sett ut hittills. Får se om det sker nåt annat skojjigt.

That was that from Bealicouz at the moment!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar