söndag 28 november 2010

söndag

Söndag:
Jag vaknade halv åtta av nån jävla anledning och hade MASSA problem att somna om. Men jag lyckades faktiskt. Tack och lov. Vid kvart i tio däremot gick det inte mer, och M vaknade vid tio över så då låg vi o tjötade i en timme - för sen vart det typ frukost.
Det var jätte gott med frukost och jag blev sjukt mätt. Sen var M's värdmamma så snäll och frågade om jag ville ha skjuts hem - eftersom hon skulle till Sandvika så jag tackade tacksamt Ja. Skulle träffa S.G också - han skulle komma hem till mig - så var skönt att slippa ta buss o greja med o vänta på tåg o massa sånt.
Så kom hem där omkring två och städade lite smått innan jag gick o mötte upp S.G. Det var trevligt o träffas. Vi såg på Casanova, lyssnade musik och såg på Animal Planet o Discovery Channel. Grymt coolt!
Sen for han hem med tio i åtta tåget, så har typ bara tjötat med M sen dess. Väldigt mysigt o trevligt!
Ska fixa nåt o käka strax, sen spela lite WoW och fortsätta tjöta med M. Förhoppningsvis kommer jag isäng i tid - för det har jag inte gjort den här helgen :p

Hörs väl imon! Natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar