torsdag 25 november 2010

onsdag

En av mina favoritdagar i veckan. Onsdag. Mitt i veckan, snart helg, träff i sv. kyrkan.

Vad har jag gjort idag då?
Vaknade, åt frukost, gick upp till Huset, tog T med till Skolen, gick hem, läste lite, åkte hem till S.P, chillade där, åkte hem, fixade lite disk i huset, gick ner till mig, chillade, duschade, gick upp till huset och fortsatte med disken, började putsa silver, gick ner för o hämta T från SFO, drog med honom tillbaka hem (det tyckte han var morsomt), putsade mer silver med T's hjälp, gjorde läxor, läste klart ett kapitell från Petsson o Findus, sen så var klockan tio i fem och jag slutade!
Då gick jag ner till mig och spelade lite WoW (vet jag är nörd!^^) Sen blev klockan mycket och jag skyndade mig till tåget.
Åkte med S.P till Oslo, mötte upp en kryckig M och så skuttade vi till Kyrkan. Det blev att gå in, hälsa, betala bowlingen och gå igen.
Väl på bowlingen. Tjaa det var faktiskt lite kul. Jag är bäst på att vara sämst i bowling ! Var dock grym när jag spelade åt S.P, så det var lite skumt. Hihihi!
Sen så drog vi oss mot Oslo S igen när vi var klara med bowlingen. Fick oss massa goda skratt. Stackars söta lilla M ^^ Hihihi kryckorna var dock en bra raggningssak, så det kanske man måste prova någon gång ^^

Aja, har sen jag kommit hem, spelat WoW igen. Och snackat med lite folk på msn, min bror på Skype. Finns ingen bättre människa i hela världen än min lillebror! Älskar honom över allt annat, han är min bäste vän <3

Nu blir det natta! Klockan är fan över tolv, så räknas egentligen som torsdag nu. Ojdå, dåligt ^^
Hiihi NATTA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar