fredag 26 november 2010

fredag!

Okej jag har alltså 6 minuter på mig att avsluta detta fredagsmeddelande! ILLA!

Vad har skett idag?
Tjaa...
Jag gick upp sådär vid tjugo i åtta, klädde på mig, åt frukost, gick upp till Huset, följde T till skolen (tjaa så som en vanlig morgon ser ut nu för tiden).
Sen däremot gick jag inte och lade mig! Jag satte mig faktiskt vid datorn och spelade WoW! Hihihi ^^ Satt där ända fram till tio över två (jag är nörd jag vet!)
Sen bar det av fort upp till huset, fixade med disken, med kläderna och hämtade T igen vid fyratiden (brukar hämta honom halv fyra, men eftersom det på fredagar är lite mer morsomt på SFO så bestämde vi att det blev senare).
När vi gick hemmåt så försökte vi hitta lite isfläckar att "skli" på. Alltså glida runt. Vi hittade en i backen nära Huset - som jag förövrigt nästan alltid halkar i! Och det tyckte han var kjempe moro!
När vi kom in då, så dröjde det inte länge förrän K och A också kom hem. Jag och T bad om lov och gick ner i källaren o såg lite på TV. T var så mysig. kröp upp i knät och mös. Blev verkligen sentimental ^^. Efter att ha sett 2 avsnitt av världens dåligaste show (Phineas and Ferbes) så gick vi upp och läste nästan ut Pettsoson o Findus boken. Riktigt skojjigt var det. Dock kunde T knappt sitta still.
Sen fick jag äta middag där - Lax o nån sås. Mycket gott! Blev även glass till dessert.
Sen har jag bara suttit här nu i flera flera timmar (eller aa sen sju) och inte gjort ett skit inprincip.

Får se vad som sker mer. Ha de gött nu, nu är klockan tolv! TJoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar