söndag 21 november 2010

Slut på veckan

Okej, så nu är det dags att sova för kvällen. Jag har i och för sig sovit väldigt mycket idag och är ändå så sjukt trött. Men det är slitsamt att vara uppe till sent på nätterna. Jobbigt värre.
Vad har jag då gjort sen jag skrev senast?
Jag har sett och sovit igenom Lord of the Rings - The two towers (extended edition). Dåligt att sova delar av den. Illa... sen har jag pratat med älskade C på skype. Även pratat med pappa o lillebror. Mycket mysigt <3 Saknar min familj så det gör ont.
Har faktiskt inte gjort så mycket mer, lagat lite middag. Inte städat i Huset som jag borde ha gjort, vilket är mycket dåligt. Skäms verkligen över det, men jag har varit så sjukt trött o seg att det bara inte funnits orken till det.

Så, jaa nu säger jag bara god natt och hoppas att alla får sova så grymt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar